torsdag 24. februar 2011

Masse mat og grøten heretter bare omtalt som "Vekkerklokke"!!


Gårsdagens lunsj: Wokede grønnsaker med røde bønner og speilegg. Var så gal at jeg til og med spiste plomme;)


Mellommåltid: Nok en runde med mandel og banangrøt. Det er rett og slett farlig godt. Tror jeg kunne spist det hver eneste dag..eller vent litt..det er jo det jeg faktisk gjør for tiden.



Middagen ble resultatet av at jeg ikke klarte å bestemme meg for hva jeg skulle lage. Jeg endte derfor opp med eggerøre av ett helt egg, (mer plomme) og ti eggehviter, soya-boller, hjemmebakte glutenfri rundstykker og gratinerte grønnsaker med masse pepper og hvitløk.



Dagens frokost og her kikker det visst frem en liten bit banan. Dagens lille vri på grøten var å bytte ut deler av vannet med espresso og det ble veldig vellykket om jeg får si det selv. Det er selvsagt en fordel å være over snittet glad i kaffe og særlig siden jeg toppet hærligheten med en diger kaffekopp on-the-side:) Denne frokosten sparket godt fra seg. Velger heretter å referere til denne grøten som "Vekkerklokke" og ber om at oppskriften brukes med omhu.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar