lørdag 26. februar 2011

Superfrokost!



Cacao-nibs, gojibær og banan ligger klart å "venter" på grøten som putrer i kjelen. Dagens grøt lagde jeg av kokosmel, bokhvete, mandelmel og ca 3dl vann. Når grøten hadde fått passe tykkelse blandet jeg inn litt hjemmelaget musli bestående av bokhveteflak, gresskarkjerner, linfrø, glutenfri havregryn og økologiske rosiner, før jeg toppet det hele med cacao-nibs, gojibær, kanel og litt mer banan. Det var jo tross alt lørdagsfrokost  og da synes jeg det er på sin plass å over do it aldri så lite.



Vet ikke om det ser så stas ut, men godt var det lell;)


Det er så godt med helg. Sove lenge sammen med mannen, bruke lang tid på å lage deilig frokost og tasse rundt i morgenkåpa til langt på dag. Det er godt med en lørdag uten andre planer en å slappe av i blandt. Ingen trening i dag, men selvsagt litt tid på kjøkkenet. Har tenkt til å prøve meg frem til den optimale oppskriften på lefse av noe slag. Selvsagt glutenfritt og dermed magevennlig:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar