tirsdag 1. mars 2011

Endelig mars!

Herregud så glad jeg er for at kalenderen endelig viser en ny måned. Jeg er så lei av vinter og kulde, men nå er det like før våren braker løs og jeg er i skyene. Denne overstadige gledesrusen skyldes selvsagt og det faktum at februar ikke akkurat har vært så mye å rope hurra for for min del, men nå ser det ut som om det lysner til, ikke bare i vinduskarmen, men også personlig.

Ok! Det var dagens litt sånn "halleluja"-vibb.

 Oppsummering av februar:


 Oppturer: 

  • Fått avklart helsetilstand og staket ut veien videre.
  • Testet ut mange ny og sunne oppskrifter.
  • Hatt mange hyggelige jentelunsjer.
  • Hatt mange flotte dater med mannen min.
  • Har begynt å se at denne vinteren snart tar slutt.
Nedturer:
  • Har slitt endel på matfronten.
  • Har ikke fått trent så mye som jeg har ønsket.

Planer og ønsker for mars:
  • Jeg skal fortsette å tilføre supermat i kostholdet samt jobbe med fobien for fett. 
  • Jeg skal fortsette å jobbe for å finne et balansert kosthold.
  • Jeg skal fortsette å jobbe med å bli mer bevisst følelser og tanker og la dem få plass i steden for å "svelge" dem unna. Ignorering er definitivt IKKE veien å gå.
  • Planlegge reise med min kjære.
  • Være positiv!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar