søndag 13. februar 2011

Lat søndag og planlegging for uken som kommer

Dagens frokost ble et aldri så lite eksperiment. Vet ikke helt om jeg vil kalle det vellykket, mer greit, men jeg har allerede tenkt ut hvordan jeg skal gjøre det bedre neste gang, det vil si i morgen. Kort fortalt så forsøkte jeg meg på en grøt av mandelmel, kokosmel og proteinpulver. Det ble litt mye vann og dermed ble konsistensen ikke helt som forventet. En annen utfordring var klumper. Det er ikke bare bare å blande inn proteinpulver i veske uten shaker. Men som sagt så har jeg ikke tenkt til å avskrive prosjektet uten å gi det en ny sjanse.

Dagens lunsj: Stor salat med egg og kalkunskinke surret i squash med sesamfrø og lime.

Hmmmmm...


 Dagens middag ble kylling, sopp og ovnsbakte tomater med basilikum og masse brokkoli
 Kveldskos: Skogsbær med proteinpulver med jordbærsmak, kanel og sukrin
 Det ser kanskje ikke så godt ut, men tro meg det smakte fantastisk. Elsker frukt og bær:)


Denne uken ble ikke helt som forventet, men i dag har jeg lagt planer for den kommende uka og jeg har tro på at den skal bli bra. For meg er det veldig viktig å planlegge. På den måten føler jeg at jeg får den strukturen og oversikten jeg trenger over både plikter og fornøyelser. Da slapper jeg bedre av og stresser mye mindre.

Resten av kvelden skal tilbringes på sofaen  med pledd, te og tv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar