lørdag 5. februar 2011

Lørdagskveld på sofaen!

Dette er ikke et syteinnlegg!
Jeg tilbringer ganske mye tid på sofaen om dagen på grunn av en skade. Det er selvsagt både fordeler og ulemper ved å ligge flatt. Jeg har masse tid til å surre rundt på nettet, se på tv, drømme om ulike reisemål, chatte og oppdage nye serier og nettsteder. Litt nettshopping blir det selvsagt også:) Har nettopp sendt avgårde bestillinger til både iherb.com og NordicNutrition. Pakker i posten er alltid stas. Nå må jeg bare få kjærestemannen til å hente herligheten.
Ulempene er at jeg føler kroppen min forfaller grunnet manglende trening. Jeg vet ikke helt hvor lenge dette ufrivillige treningsoppholdet vil vare, men jeg forsøker å trøste meg selv med at jeg iallefall kan kjøre litt lett styrketrening hjemme etterhvert, kanskje allerede på mandag? Hadde vært deilig. Drømmer om svette og løping på mølla, men det ser ut til å bli med drømmene for nå.
Tenker en del på ulike oppskrifter jeg vil teste ut, bøker jeg ønsker meg og variasjoner av havregrøt jeg kan lage til frokost. Har dessuten en juicemaskin jeg kan leke meg litt med, og bloggen da. Må ikke glemme den. Har foreløpig problemer med å laste opp bilder, uten at jeg helt skjønner hvorfor. Assistanse tas imot med stor takk.
Nuvel! Det er tid for å gjøre dagens siste innhogg i matskapet. Jeg har et aldri så lite oppheng på tunfisk og hvitløksdressing, (mager kesam med finhakket hvitløk, rødløk og noen dråper sitron) rullet i tynne skiver av squash. Ved siden av lager jeg råkost-salat av reven gulrot, revet eple, rosiner og mer sitron. Namnamnam. Tror jeg har spist det tre ganger denne uka:)
Til dessert: en liten dose Grand Prix.
Om du ønsker å bestille fra iHerb kan du oppgi min kode: NIR751 så får du avslag i pris:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar