lørdag 5. februar 2011

Havregrøt!

Jeg er et vanedyr av dimensjoner. Frokosten min, i allefall på vinterhalvåret, består stort sett av ulike varianter av havregrynsgrøt. Havregrynsgrøt kan varieres i det uendelige, det metter leenge, gir ingen dramatisk blodsukkerstigning og er rett og slett knallgodt.
Dagens super-frokost:
40g Glutenfri Havregryn kokt opp på vann
30g Proteinpulver med sjokoladesmak, jeg bruker Metapure zero-carb.
15g Rosiner
12g Usaltede cashewnøtter
En god dæsj kanal
Næringsinnhold: 374 Kcal, 39,1g karbohydrater, 33,4g protein og 8,8g fett.


En time før frokost tar jeg spirulina, tran og t-rex og drikker minst to store glass med vann. Til frokosten hører det selvsagt med noen store kopper svart kaffe.
Deilig sen lørdagsfrokost med aviser og surfing på nett:)Jeg har forresten presentert'>http://bloggurat.net/minblogg/registrere/a51d7c02ceeb2f3cb1aaaf05244e21020fac6847">presentert bloggen min på Bloggurat.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar