onsdag 2. mars 2011

Avhengighet i bilder:

Jeg er et rutinemenneske, en hverdagsperson, et vanedyr, en planlegger og ja, en sånn som blir bittelittegrann stresset av altfor lange avbrekk fra det hverdagslige. Jeg er selvsagt en listeskriver. Kjedelig tenker du kanskje? Mulig det ja. Alt fra dagens gjøremål til arbeidsoppgaver, treningsplaner og matvarer som skal bli med hjem fra butikken skribles ned.

Jeg lager ikke bare "brukslister", men lister over musikk, filmer, bøker, blogger og ja, du skjønner greia. Rangering er gøy. Omfavn dine særegenheter mener nå jeg, det er nytteløst å kjempe i mot denne trangen til å ty til penn og papir.


Mine topp 10 avhengigheter i hverdagen:
  1. Exstra sweet mint

Sukkerfri tyggis. Ja jeg vet den inneholder kunstig søtning som ikke er bra for noen og jeg skal kvitte meg med denne uvanen altså. Jeg lover.
 2. Svart kaffe

Svart kaffe! Jeg elsker kaffe og det er sunt for deg i moderate mengder. Så det så.
 3. Notatbok

Notatbok. Enhver listeskrivers drøm. Jeg er storforbruker av disse her.
 4. Ipod

 Musikk til arbeid og til trening, eller bare som soundtrack til en rusletur.
 5. Lip balm

Den beste lepomaden rett og slett. Fri for parabener, lukter nydelig og pleier vintertørre lepper.
 6. Deodorant uten parabener

Deodorant fra Green People. Jeg er fan av deres produkter. Det gir meg en bedre følelse å påføre kroppen produkter av denne typen - økologisk og selvsagt parabenfritt.
 7. Mascara, brun-sort

Verdens beste mascara fra Lumene. Serien heter Natural Code og kan anbefales av samme grunn som tidligere nevnte produkter.
 8. Raggsokker

Hjemmestrikkede raggsokker! 

 9. Verdens beste grøt

Verdens beste grøt. Jeg elsker grøt! 

 10. Yogi-te

Nydelig Yogi te med smak av skogsbær. Må ha noen kopper av denne hver dag. Teen smaker himmelsk og hjelper leveren i prosessen med å kvitte seg med avfallsstoffer.
Hva er dine hverdagsavhengigheter?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar