tirsdag 8. februar 2011

Hva nå?

Har sovet lenge i dag, fikk dyttet inn litt trening før frokost (rolig og lett styrkeøkt). Havregrøt til frokost i dag og, men var tom for nøtter grunnet en liten berserk-i-matskapet-episode i går ettermiddag/kveld, så nøttene ble erstattet med litt revet kokos. Må jo ha litt fett i kosten. Det smakte nydelig sammen med proteinpulveret med sjokoladesmak. Litt Bounty nesten.
Jeg hadde en litt ufrivillig oppkarbing i går. Spiste myye mer en planlagt, men stort sett karber og da velger jeg å tenke at kroppen sikkert hadde behov for en del ekstra fordi jeg stort sett har ligget på rundt 100-140g karb per dag de siste syv dagene. En annen faktor tror jeg rett og slett handlet om dårlige nyheter i går. Jeg synes å se et mønster: Lei meg og sliten = kaos på matfronten. Uansett er det en ny dag i dag og jeg er tilbake på rett vei:)
Jeg merker at jeg får litt ekstra energi av å oppleve sol nå om dagen. Det er deilig å tenke på at det snart er vår.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar