tirsdag 15. februar 2011

Storhandling!

Jeg har vært flink i dag også og fått trent tidlig. Det er ofte hardt å stå opp, men jeg vet at det er så verdt det. Når jeg ligger der under dyna og helst vil fortsette med akkurat det så tenker jeg på hvor deilig den følelsen er etter at jeg er ferdig trent. Det er som en slags rus som består av følelsen av å være flink, følelsen i musklene når jeg kjenner at de har fått brukt seg skikkelig samt følelsen av at jeg nettopp har gjort noe godt for både kropp og sjel.

Etterpå var det tid for verdens beste grøt. Denne gangen med kokossmak. Fikk hentet pakke med forsyninger fra Nordic Nutrition i går og dermed måtte jeg jo teste ut det nye proteinpulveret med sjokolade og kokossmak, to av mine favoritter i kombinasjon..hmmm..det kan absolutt anbefales.


Ingrediensene til favoritt frokosten:


Må selvfølgelig toppes med kanel og sukrin:


Ellers så er det tid for å handle inn matvarer for resten av uka og på min handleliste står det:

  • Kyllingfilet
  • Kalkunfilet
  • Torsk
  • Tunfisk-i-vann
  • Egg
  • Sennep uten sukker
  • Mager kesam
  • Skyr naturell
  • Cottage cheese
  • Skummet melk
  • Skogsbær, bringebær og jordbær
  • Diverse frosne grønnsakblandinger
  • Friske grønnsaker: Brokkoli, blomkål, squash, aubergine, spinat, tomat, agurk, løk, hvitløk, isbergsalat, paprika, reddiker, vannkastanjer og sjampinjong.
  • Linser og bønner
  • Havregryn, glutenfrie

 Fra helsekosten:

Mandelmel, Sukrin, Hamp-pulver og gojibær.

Jeg venter fortsatt på pakke fra iHerb med Stevia, cacaopulver, diverse yogi-te og yacon-sirup. Jeg elsker å få hentelapper på pakker. Det er bestandig stor stas. Litt julaften mitt i uka:)

Ha en strålende tirsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar